niedziela, 24 września 2017

Witamy jesień !

Jesień przywitała nas niezbyt przyjemną aurą. Zimno, wietrznie i deszczowo zrobiło się na zewnątrz. Dzieci w domu znudzone przyklejają nosy do szyby, jak w takiej sytuacji zorganizować im jakieś ciekawe zajęcie? Ja wpadłam na pomysł połączenia przyjemnego z pożytecznym i wspólnie z moimi maluchami zrobiłam jesienne dekoracje.
Jeż, którego widzicie to odwzorowany rysunek kolorowanki, którą znalazłam w internecie.


Wspaniale sprawdzi się jako jesienna dekoracja drzwi w pokoju dziecięcym. Moim dziewczyną bardzo przypadł do gustu :) Kolejną propozycja to żołędzie, które wspólnie wykonaliśmy inspiracji poszukaliśmy jak poprzednio w kolorowankach. Aż dziw bierze, jakie cudeńka kryją się w książeczkach do kolorowania ;)


Wspólna praca okazała się świetną zabawą, zainspirowała nas do wielu ciekawych dyskusji na tematy jesienne i zaowocowała pięknymi dekoracjami ;)


Pozdrawiam i zachęcam do kreatywnej zabawy z dziećmi!

6 komentarzy:

  1. Piękny jeżyk :) Bardzo fajny pomysł na spędzenie czasu z dziećmi i zachęcenie do tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że nie mam dzieci takie zabawy są fajne, kreatywne i ogólnie miło spędzony czas z dzieckiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżyk wygląda rewelacyjnie! Świetna dekoracja pokoju dziecka!

    OdpowiedzUsuń